torsdag 10. mars 2011

Navnedag

Jeg synes det er ekstra moro å lage bestillingskort. Det er noe med at man vet litt om den som skal ha kortet og så sitter man og tenker på mottakeren. Det blir automatisk gode følelser med i et bestillingsprosjekt.
Motivet har jeg hatt liggende lenge, det er funnet på nettet.  Den nydelige blomsten er kjøpt hos Kari på North Star Stamps, og nålen er fra Andrine og Marens landhandleri.  Under blomsten ligger en bit med OSTEKLUT, det ble superlekkert synes jeg. Tusen takk til Hilde hos Happy Hobby! Og det fine rosebåndet er også fra Happy Hobby.  
Jeg har ikke mange besøk etter at jeg flyttet over til ny blogg, men tusen takk for alle kommentarer til dere som ser innom!

6 kommentarer:

RitaK sa...

Helt enig Anne Lise, gøy å "skreddersy" kortene til mottager! Lille Oline's familie blir nok fornøyd med dette flotte kortet du har laget :-)

Mette sa...

Nydelig kort som jeg tror mottakeren helt sikkert blir glad for! Mange vakre detaljer! Så de hadde den diesen du var ute etter hos Unik...et tips hvis du ikke har fått tak i den!

Ha en fin kveld:)

Klem Mette

Papirdilla sa...

Nydelig kort! Tror helt sikkert at "oppdragsgiver" blir fornøyd med innsatsen din.
Klem,
Hanne

Heidi sa...

Et nydelig kort!
Faller helt sikkert i smak:)
Lekre farger og pynt.
Klem:)

mettepip sa...

Nydelig kort Anne-Lise som jeg er sikker på at mottakeren vil bli veldig glad for. Og ja, det er mer moro å lage noe til en spesiell.
Koselig motiv du har brukt, og veldig lekkert pyntet!
Nå har jeg meldt meg på Mjøstreffet i mai jeg, og håper jeg ser deg og de andre Hamardamene jeg kjenner der;)
Klem fra
Mette

Marianne H sa...

Åhhh, så søt denne er! Gossin. Enig det er morsomt å lage bestillingskort.
hA EN FIN HELG :-d