søndag 27. mars 2011

Tante Grønn, Tante Brun, Tante Fiolett og litt Blåveis.

Hvert eneste år er det blåveisen som får meg til å virkelig innse at det blir vår denne gangen også.  Det er bare bittesmå knopper enda, men det ER blåveis! Det er et par dager siden jeg fant disse, vi er så heldig å ha mye blåveis her på vår tomt.
Og da kan jeg like gjerne vise dere noen fargerike damer. Tantene Grønn, Brun og Fiolett. Den søte mini-Tilda fikk jeg låne av snille Hanne på siste Happy-Hobby treffet.  De er så fine disse bittesmå figurene og fine å bruke på tags.


Tagsen er en Marianne-dies, kjøpt hos Lisbet da vi var på Toten-treff. Og de skal brukes som Til-og-fra lapper på noen blomsterbuketter.

4 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Oi, disse var utrolig lekre og sååå koselige ! Diesen var også kjempefin, har ikke sett denne hos Lisbet men skal dobbeltsjekke dette på torsdagstreffet :o)

Her ligger det fortsatt mye snø, men det tiner sakte men sikkert, gudskjelov :)

Klem :o)

RitaK sa...

Så søte tags du har laget med disse herlige mini-Tildaene :-) For meg er det hestehov som er den beste vårblomsten! Ha ei fin uke :-)

Pia sa...

wow wow så lækre tags, flot pyntet

Marianne H sa...

Disse er kjempesøte!!
Ha en fin dag :-D