tirsdag 15. mars 2011

Det meste kan scrappes!

Det ble mange morsomme kommentarer på jobben da jeg hadde med en av disse koppene. Det er absolutt ikke min idè, så det er sagt. Det er en av mine mange kreative og superdyktige venner i Happy Hobby miljøet,
Mette RB, som først viste meg en scrappet kaffekopp.
Skal ikke legge skjul på at det er praktisk å ha en kopp med tett lokk på hobbybordet!  Og at den er pen å se på er heller ikke noe minus.
Nesten alt her er kjøpt hos  Happy Hobby i Gjøvik:  papirer fra PION, "Sagan om våren" og fra MAJA DESIGN "Ska vi ta en Fika - Marcipanbakelse"  Stempelet,  "Grandma" har jeg kjøpt hos Happy Hobby og det samme med Vintagemotivet.
Nellie Snellen skal ha kred for det nydelig hjertet og det har jeg kjøpt hos Stampers Heaven. Litt ekstra ros til dem i dag, de er kjemperaske til å sende ut varene sine!
Sist men ikke minst, mitt nye personlige stempel fra Scrapmagasinet! Er ikke det lekkert?
Det var ikke helt lett å unngå refleks i disse bildene men jeg håper dere ser det meste.
Tusen takk for hyggelige besøk og kommentarer!

7 kommentarer:

Hege sa...

Aldeles helt nydelig, Anne Lise!!! Kaffen må jo smake helt vidunderlig i en så fin kopp også!?

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

Klem Hege

Hilde sa...

Nydelige kopper AnneLise!!!!!
Har en slik stående jeg også, som burde vært scrappet!!!

Håper du tar turen over i neste uke !!
unduri

RitaK sa...

Wow! For noen flotte kopper du har scrappet. Regner med du skal drikke av den ene på neste treff, hihi :-)

Mette sa...

Ååååå så flotte kopper!! Kjekt å ha på scrappetreff;)

Klem Mette

Vibeke sa...

Hei og hopp:)

Hyggelig å prate litt med deg her om dagen:) Håper klærne falt i smak - og at det var riktig størrelse:)
Og takk for kos kommentar i bloggen min:)

SÅ stilige disse koppene ble. Vakkert pyntet. Slik fikk jeg lyst på også:)

Håper du får en super onsdag:)

Marianne H sa...

Disse er bare så søte.
Ha en fin og kreativ helg :-D

Hilde sa...

Må ble jeg "missunli" dine kopper er mye finere enn min.
Men jeg ser jo hvor jeg har hentet inspirasjonen fra og uten at jeg visste det har vi brukt nesten like ark!

Fortsatt god helg AnneLise