mandag 28. februar 2011

Dilla på Lilla

Dilla på Lilla, det var titelen på en av utfordringene på Totentreffet og dette stempelet passer superbra i lilla omgivelser. Jeg har kjøpt stempelet hos Andrine og Marens Landhandleri, men hele utvalget av de herlige stemplene fra Jill Penney og Daniel Torrente fåes hos Stampotique. Er du som meg og liker det som er litt "annerledes", da er Stampotique stedet for deg. Bak motivet ligger et bit fra en "gammel" avis. Den er fra Happy Hobby i Gjøvik og er utrolig lekker. Den er veldig sterk og passser også kjempebra til å kle esker etc.
Det er forresten evigheter siden jeg blogget, har fått litt PC-skrekk tror jeg. Sikkert mer eller mindre bevisst, glemmer å fotografere det jeg lager før det forsvinner ut av huset og blir nesten kvalm av å se laptopen som ligger og gaper for seg selv på bordet her. Treg er den også blitt..

Men, å lage kort og LO-er er fortsatt skikkelig moro og å være på treff sammen med likesinnede, det er helt topp! Totentreffet som jeg var på i helga var bare helt topp! Knallbra gjennomført av superdyktige og supertrivelige damer. Stor takk til dere og til alle de koselige jentene jeg traff denne helga! Stor stemning rundt bordet hele døgnet!

5 kommentarer:

Hege sa...

Tøft stempel, og kjempefint kort Anne Lise!!!

Klem Hege

RitaK sa...

Så fint "dilla på lilla"-kortet ditt ble, litt "rocka" dette stemplet her! Ja, jammen hadde vi det koslig i helga, så dette frister til gjentakelse, hihi :-)

mettepip sa...

Så herlig kort Anne-Lise! Stilig stempel, og det er så lekkert med lilla!
klem fra
Mette

Trine sa...

Knall lekker kort:) Tusen takk for at jeg fikk stemplet opp det motivet der:) Gleder meg til å bruke det:)
Klem.

Papirdilla sa...

Se her, ja! Her er det knallekre kortet jeg så du laget på treffet:) Det ble utrolig flott!
Veldig koselig at det kom et innlegg igjen her:)
Klem,
Hanne