torsdag 20. november 2014

Et par kort!

Ja det går både vinter og vår mellom hvert innlegg, but who cares?  Kortdamene ble utfordret til et kortstunt, dvs alle skulle sende et kort på en bestemt dato til en dame. Det var moro å få delta i dette stuntet og moro hadde nok mottakeren også som fikk over 100 kort i postkassa samtidig. 
dvs postmannen klarte ikke å få alle i postkassa så han ringte på døra og leverte 4 kasser stappfulle av kort og gaver til henne.
Jeg har laget bakgrunnen med  alcoholblekk, synes det er så fint. Blomstergrenen ble først stemplet direkte på bakgrunnen, deretter stemplet igjen på hvit bakgrunn og fargelagt med promarkere. Tilslutt ble de klippet ut og limt over det første trykket. Sommerfuglene er stanset ut 2 ganger  og limt over hverandre for å få litt liv over dem. 
Det lille utsnittet er i overkant blankt pga at bildet er tatt med blitz.

Så har jeg et dåpskort under her. Var litt usikker på om jeg skulle legge det ut da jeg ikke kunne vise bildet/motivet. Men her er det da. Det første bildet av dåpskortet viser innsiden med et dikt. Jeg ble veldig fornøyd med kortet, litt synd at forsida ikke kan vises i original tilstand. 
Og da gjenstår det bare å takke til de som stikker innom her og legger igjen en kommentar Ha en fin kveld!





1 kommentar:

RitaK sa...

Fantastisk nydelig kort du har laget til Åshild. Artig med din form for paperpiecing Anne Lise. God helg :-)