fredag 22. august 2014

Sommer

Det er heldigvis litt sommer enda med stunder da man faktisk kan sitte ute og enda slippe boblejakka. Jeg håper det blir lenge, lenge til jeg må finne fram varmere klær. Selv om det sprutregner og er litt kjøligere i øyeblikket.
Men når det ikke er utevær, da er det scrapperomvær. Dette ordet bør bli godkjent som nytt norsk ord og komme med i alle lærebøker i norsk!
Hos Kreative Verden har de en sommerutfordring og jeg melder meg på der.
Jeg har laget en liten brettesak, en mappe,for noen bilder som ble gitt til en venninne
StampARTic har også en utfording med sommertema og den må prøves! 



.
Mønsterpapiret fra Kaisercraft er slett ikke nytt.  Men det er den  nydelige tynne rosa kartongen fra Panduro. Jeg kjøper den hos Panduro i Hamar og Panduro i Charlottenberg. Scallopkanten er laget med en Quick kutz die.Sommerfuglen er fra en MS punch og blomstene med perlen er stanset ut med en punch fra Gud-vet-hvor. Punchen er ca 8 år gammel og har ikke produsentnavn. Båndene er fra  roteskuffen.
Takk for at du ville se på dette!

4 kommentarer:

RitaK sa...

Så nyyydelig lite "mappekort", sart og lekkert med blonder og sommerfugler... Me like :-)

Passion 4 Papercrafting sa...

Kjempe fin mappekort du har laget!
Takk for at du deltar hos Kreative Verden. DT fra Vibekke

Min hobbyverden sa...

Så morsom, artig 'mappekort' du har laget!
Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen hos Kreative Verden!
Håper å se deg igjen neste gang!
Smil fra DT Ane Lene

hjertetunet sa...

Å så fin og trur nok jeg må prøve meg på noe lignende til en konfirmant :)