mandag 18. april 2011

Wonderful Copenhagen!

Vi tok en snartur til København for å få en forsmak på våren. Jeg skal jobbe nesten hele påsken så dette ble min påskeferie. Vi landet i Køben på torsdag og var tilbake på Gardermoen i går kveld, det ble god til å rusle i sola, sitte på fortauskafèer, tråle loppemarkeder, kort sagt; kose seg i vakre København.
Tivoli var et syn med alle lysene og blomstene og det var slett ikke for mange mennesker der enda. Jeg lot fotoapparatet være hjemme (dumt av meg!) derfor har jeg lånt et bilde fra internett; ORBVILLE.NO  Akkurat slik var det i Tivoli da vi var der.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flottte bilder. Det hørtes herlig ut med en slik tur:)

Håper du får en koselig påske, selv om du skal jobbe. Jeg skal jobbe noen timer i dag - så er det 6 dager med fri. Herlig!!:)

RitaK sa...

Så herlig med en før-påsketur til København da Anne Lise ;-) Ønsker deg en god jobbe-påske, og håper likevel du får tid til å nyte noen solstråler og lade batteriene litt.
God Påske :-)))