onsdag 18. februar 2015

#Artchain 5/5

Dette med blogging må ikke overdrives! Men jeg legger like gjerne ut dette posekortet nå mens jeg er på nett.
Som overskriften sier, det er dag 5 av totalt 5 i #Artchain utfordringen.  I barndommen, eller var det ungdommen, var det populært med kjedebrev.  dvs det var kanskje populært en stund, men det forandret seg fort når postkassa rant over av all verdens kjedebrev.
Det skulle sendes postkort, glansbilder, servietter etc og det var ikke så ofte at man fikk noe tilbake. Jeg mener også å huske at man ble lovet diverse ulykker over sitt hode dersom man brøt kjeden.
Da var dette hyggeligere, ingen skumle trusler, bare koselige saker her.
Nok om det, jeg har laget et posekort med tag til å skrive en hilsen. Motivet er et såkalt "Peten"-stempel. De er så utrolig herlige!
Teksten er ei lita humorstripe jeg fant på nettet, perfekt til den kule damen!



Ingen kommentarer: