torsdag 28. februar 2013

Skisseutfordring.

Jeg er fryktelig dårlig på det med skisser, men jeg måtte  prøve utfordringen hos Unik Hobby. For meg er det virkelig en utfordring, skal man følge skissen slavisk eller er det rom for litt annet?  Når jeg ser i utfordringsbloggene så ser jeg at DTene kan ha veldig ulike tolkninger av en skisse..
 Men faktisk så startet  jeg med et kort og endte opp med en LO! Kortet ble så dumt og endte sine dager i søpla.
Så ble det en LO og med så nydelig mønsterpapir fra Bildmålarna og bilde av min gromme lille venn tror jeg at jeg klarte å løse oppgaven.

Pynten består av en punchet kant, diecut (katt) fra Magnolia, selvlaget tre, knapper og glidelås fra syskrinet og litt annet dill-dall.

Takk for at du besøkte bloggen min- legg gjerne igjen en kommentar!

2 kommentarer:

RitaK sa...

Så kreativt med den glidelåsen, skikkelig flott layout med masse søte detaljer ;-)

MonaV sa...

Kreativt, flott og herlig Anne Lise:)