tirsdag 9. oktober 2012

Fordi det er så fine farger og fordi det er så morsomt.

Det er virkelig morsomt med Dylusion inks, det er så mange fine farger! Jeg har ikke så mange av dem, men gjett om jeg kans søle masse allikevel. Selv om jeg bare er på prøve/feilestadiet, selv om jeg trolig forblir der resten av mitt blekkliv, det ER BARE SÅ GØY!

Hos Challenges 4everybody heter utfordringen "Anything goes" og det passer meg ypperlig i dag.
Jeg plukket fram et par eldgamle stensiler (el. er det masks tro?) og dermed har jeg en ny side til albumet som jeg aldri tenkte å lage.

Takk for at du besøker bloggen min, legg gjerne igjen spor etter deg.

5 kommentarer:

craftygranny sa...

wow i love the colours . Thanks for joining us at challenges 4 everybody . Hugs trisha x DT

Vibeke sa...

Hei:)
Denne ble bare så utrolig kul!!:)

Kos deg på treff i helgen:)

Britt-Inger sa...

Tack snälla för din värmande ord. Det ska bli spännande!!
Härliga höstfärger och snyggt skapande. Jag har också några färger men har inte börja med denna modell ännu.
Ha en skön vecka!
Kram, Britt-Inger

Wenche sa...

Så herlige farger. Lekkert.

RitaK sa...

Helt herlig, og så gøy at du slår deg løs med sprayene din Anne Lise :-)